Ara, per molt que siguin obvietats, caldria veure quantes organitzacions programen des d’aquesta perspectiva i quantes insisteixen en els formats més convencionals (que sens dubte no tenen perquè ser descartats «perquè sí»…
elearning
Manuals i continguts Certificado de Profesionalidad SSCE0110 Docencia de la formación profesional para el empleo.
Aquí els Manuals del Gobierno de Canarias per aquest Certificat de Professionalitat. 1442 1443 1444 1445 1446 Aquí la resta de continguts relacionats amb aquest certificat. ramiro.cat/aula Cal user/pass
Evolució Moodle
Cal provar, ja, Moodle 4.0…
El proctoring: una qüestió de seguretat que s’alimenta de les nostres dades biomètriques
Un exemple, amb guia inclosa, d’un sistema de reconeixement biomètric aplicat a un curs de formació online.
Guia dels crèdits ECTS i càrrega de treball.
Los créditos ECTS indican el volumen del aprendizaje a partir de los resultados de aprendizaje y su carga de trabajo asociada.
Se asignan 60 créditos ECTS a los resulta-dos de aprendizaje y la carga de trabajo asociada de un curso académico a tiempo completo o equivalente (36 a 40 semanas)
El projecte Tuning
L’enfocament Tuning i l’orientació professionalitzadora dels ECTS
Competències bàsiques de l’àmbit digital
Document publicat pel Dep. d’Ensenyament de la Generalitat.
Molt interessant el llistat de les competències (pàg 9) i l’annex 2 «Continguts clau de les competènies».
Paga la pena una ullada.
Elearning (Teleformació). Varis autors. Ed. Gestión2000
Bases pedagògiques, destinataris, el disseny, estratègies didàctiques, tutoria, avaluació i criteris de qualitat.